A Diablo III Xbox One-ra eredetileg 900p-s felbontásban érkezett volna, de a Blizzardnak azt mondta a Microsoft, hogy ez teljességgel elfogadhatatlan, a Blizzard számára pedig a kívánságuk parancs.
Legalább is a Blizzard-os John Hight azt állította az Eurogamer újságnak, hogy a vállalat tántoríthatatlan volt abban, hogy a felbontást éppen olyanra tornázzák fel, mint ahogyan az PS4-en fog megjelenni
Korábban nem találtuk nagy kihívásnak az 1080-as felbontást. Ezért tettük le a voksunkat a 900p mellett. Ez volt az a demóverzió, amit körbemutogattunk az E3 során. És a Microsoft szerint ez teljességgel elfogadhatatlan. Azt mondták meg kell találnunk a módot a jobb felbontáshoz. Úgyhogy közvetlenül velük dolgoztunk, kaptunk tőlük egy kódfrissítést amivel elérhettük az 1080-as felbontást.
A Microsoft ezért folytat küzdelmet a felbontások mellett, mert megígérték, hogy több 1080p felbontású címet fognak megjelentetni Xbox One-ra a jövőben, így nem akarták, hogy a Diablo III miatt úgy érezzék a játékosok, hogy hazudtak nekik.