Persze nem kell megijedniük a sportjátékok kedvelőinek, ez közel sem jelenti azt, hogy le kell mondaniuk kedvenc elfoglaltságaikról, sokkal inkább azt, hogy az ipar változni fog, és Wilson szerint ezek a sorozatok inkább egyfajta online előfizetéses modellre térhetnek majd át, amit egy mobilos példával szemléltetett.
A CEO kiemelte ugyanis a Madden mobiljátékot, ami három évvel ezelőtt jelent meg, de minden évben megkapta az aktuális évad frissítéseit, vagyis a játékosoknak nem kell újra és újra megvenniük, csak a frissítést letölteni hozzá.
PC-n és konzolon ez a rendszer még nem jellemző, és az átállás szerinte nem is lesz egyszerű, de úgy véli, hogy a sportjátékoknak ez a jövője, ezáltal lesz egy megvásárolandó alapkiadás, amit előfizetői díj ellenében lehetne használni és folyamatosan frissíteni.
Nem sokkal jobb alternatíva, mint a mostani...