Az Uncharted szériában Nathan Drake-et egy találat sem éri a játékok során

2018. július 09.
9.0651
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Lassan ott tartunk, hogy minden játékban az egyszerű civil emberek is képesek több tárnyi lőszert felfogni a testükkel és meg sem érzik, de az Uncharted esetében ennél egy realisztikusabb megoldással rukkoltak elő.

Jonathan Cooper, a Naughty Dog animációs részlegének egyik alkalmazottja osztotta meg velünk az információt Twitterén, miszerint a necces helyzetekben előbukkanó vörösödő képernyő valójában Nathan Drake szerencséjének csökkenését jelzi, nem pedig az életerőnkét. Ha kifogy a szerencsénk, akkor ellenfeleink eltalálhatják főhősünket.



A játék eredeti kitalálója, Amy Hennig szerint ezzel közelebb tudtak maradni a játékot inspiráló Indiana Jones filmek szellemiségéhez, és habár ez sokat nem változtat az élményen, mindenképp jó tudni, hogy ilyen apró, kreatív ötletek még léteznek a játékiparban.
4 hozzászólás

WarriorAutobot

6 éve, 3 hónapja és 9 napja

Nem rossz magyarázat, de ez volt a legkevésbé fontos hogy hogyan tud ennyi lövedéket felfogni. röhögő smiley

válasz erre

Ronalddo

6 éve, 3 hónapja és 10 napja

Tulajdonképpen tök mindegy, de így valóban jobban hangzik, hogy miért Vasember a Drake. röhögő smiley

válasz erre

totyak

6 éve, 3 hónapja és 10 napja

Nekem igencsak sűrűn elfogyott a szerencsém röhögő smiley

válasz erre

Tommy

6 éve, 3 hónapja és 10 napja

Nem is gondolkodtam azon hogy mi lehet a neve annak az indikátornak, de tényleg, talán a szerencse a legjobb szó. mosolygó smiley

válasz erre
Uncharted 4: A Thief's End
5.789 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Gargameth profiljamarco profilja