Már vizsgálják a fejlesztők a Returnal mentési rendszerét

2021. május 15.
41.0201
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
A Returnal sokakat lenyűgözött, hiszen a PS5 exkluzivitásában a Housemarque pazar darabot tett le az asztalra, viszont van egy tényező, amit megannyian kifogásolnak, mégpedig az a mentési rendszer, amit egyesek talán még botcsinálta megoldásnak is neveznének.

Jelenleg az egyetlen módja annak, hogy a játék során megőrizzük az előrehaladásunkat, az az, hogy pihenő módba állítjuk a konzolt, de ez mindenféle problémát okoz a PS5 automatikus frissítési rendszerét illetően, ráadásul megakadályozza a multitaskingban is a felhasználót.

A Housemarque jelezte, hogy aktívan vizsgálják, hogyan lehetne valamiféle mentési rendszert implementálni, azonban még nem döntötték el, melyik lenne a legjobb megoldás. Másfelől jelezték, hogy új tartalmak is készülőben vannak, és inkább ezzel foglalatoskodnak mostanában.
Returnal sokakat lenyűgözött, hiszen a PS5 exkluzivitásában a Housemarque pazar darabot tett le az asztalra, viszont van egy tényező, amit megannyian kifogásolnak, mégpedig az a mentési rendszer, amit egyesek talán még botcsinálta megoldásnak is neveznének.'>
16 hozzászólás

soami

3 éve, 2 hónapja és 2 napja

Grifid írta:
Vágod, hogy akkor vagy túl rövid a játék, vagy nincs is értelme elkezdeni, ha egyhuzamban kell végig vinni?
Senki nem kötelez rá, hogy megvedd ez ennek a műfajnak a sajátossága, ez van ezt kell szeretni ha nem lesz sikeres pénzügyileg megbukik mint a days gone, de attól még ez ugyanúgy egy rouglike játék marad, mint az összes többi több ezer hasonló típusú játék röhögő smiley.

válasz erre

Grifid

3 éve, 2 hónapja és 3 napja

totyak írta:
Nem mondanám azt, hogy nem műxik, csak nem úgy, ahogy megszoktuk. Ez egy ilyen elképzelésű játék lett, lényegében ez a nehezítés. Persze nem kell, hogy mindenkinek tetsszen, meg végül is lehet, hogy beleteszik a bárhol menthetsz opciót.
Nem a bárhol mentés a lényeg, hanem szegmens mentés kell bele, automatikusan kilépéshez.
Persze megmaradhat a megdöglesz kezded elölről, de ha nem döglesz meg és folytatni akarod ne keljen már a legelejéről újra tolni.

válasz erre

Grifid

3 éve, 2 hónapja és 3 napja

soami írta:
Rougelike vágod mit jelent? Semmi probléma nincsen a játékkal, szimplán ennél a műfajnál nincs mentés és elölről kezded minden egyes alkalommal ez a lényege, csak eddig a tripla a piacon nem volt ilyen játék.
Vágod, hogy akkor vagy túl rövid a játék, vagy nincs is értelme elkezdeni, ha egyhuzamban kell végig vinni?

válasz erre

soami

3 éve, 2 hónapja és 3 napja

Grifid írta:
Ok.
De, "Jelenleg az egyetlen módja annak, hogy a játék során megőrizzük az előrehaladásunkat".
Tehát valami nem müxik.
Rougelike vágod mit jelent? Semmi probléma nincsen a játékkal, szimplán ennél a műfajnál nincs mentés és elölről kezded minden egyes alkalommal ez a lényege, csak eddig a tripla a piacon nem volt ilyen játék.

válasz erre

totyak

3 éve, 2 hónapja és 4 napja

Grifid írta:
Ok.
De, "Jelenleg az egyetlen módja annak, hogy a játék során megőrizzük az előrehaladásunkat".
Tehát valami nem müxik.
Nem mondanám azt, hogy nem műxik, csak nem úgy, ahogy megszoktuk. Ez egy ilyen elképzelésű játék lett, lényegében ez a nehezítés. Persze nem kell, hogy mindenkinek tetsszen, meg végül is lehet, hogy beleteszik a bárhol menthetsz opciót.

válasz erre

Grifid

3 éve, 2 hónapja és 5 napja

totyak írta:
Mintha azt olvastam volna az itteni tesztben (nem biztos, nem emlékszem pontosan), hogy egy-egy pályaszakasz végét megjegyzi, tehát nem az van, hogy leülsz, ledarálod a játék felét, de el kell menned és a játékból való kilépés miatt kezdheted elölről.
Ok.
De, "Jelenleg az egyetlen módja annak, hogy a játék során megőrizzük az előrehaladásunkat".
Tehát valami nem müxik.

válasz erre

totyak

3 éve, 2 hónapja és 5 napja

Grifid írta:
Aha, de ha nem jegyzi meg a játék hogy hol tartottál és gyakorlatilag halálként értelmezi a kilépést. Akkor mi értelme?
Mintha azt olvastam volna az itteni tesztben (nem biztos, nem emlékszem pontosan), hogy egy-egy pályaszakasz végét megjegyzi, tehát nem az van, hogy leülsz, ledarálod a játék felét, de el kell menned és a játékból való kilépés miatt kezdheted elölről.

válasz erre

Grifid

3 éve, 2 hónapja és 5 napja

totyak írta:
Annyira nem ismerem a játékot, csak itt olvastam a tesztet róla, meg egy-két rövid videót néztem, de itt ugye éppen az a lényeg, hogy a játékos halálakor megváltozik az egész pálya és minden felszerelését elveszíti. Ha eleve erre a koncepcióra épül a játék, akkor ezt pont megölik azzal, ha hagyják menteni bárhol a játékost. Nyilván így is 120x meghal majd mindenki játék közben, de fogja és visszatölti az előző állást, ahol minden fegyvere megvan és már tudja, hogy hol kell figyelnie, mert ott halt meg. Sokkal könnyebb lesz átjutni a pályákon.
Én azt mondom, hogy nem csináltak titkot a fejlesztők ebből a dologból, tudvalevő volt, hogy így fog működni a játék, aki így megvette és béna hozzá, az később ne picsogjon!
Aha, de ha nem jegyzi meg a játék hogy hol tartottál és gyakorlatilag halálként értelmezi a kilépést. Akkor mi értelme?

válasz erre

soami

3 éve, 2 hónapja és 5 napja

januspannonius írta:
Érdekes ez a mentés dolog ennél a játéknál.
Mi érdekes van benne? Csomó roguelike játék így működik röhögő smiley

válasz erre

januspannonius

3 éve, 2 hónapja és 5 napja

Érdekes ez a mentés dolog ennél a játéknál.

válasz erre

totyak

3 éve, 2 hónapja és 5 napja

muki írta:
Na igen, ebben van valami... Viszont ott van mellette, hogy az elgondolás eleve butaság volt. Biztos valami nagy újdonságot akartak, csak hülyeség lett belőle.
Annyira nem ismerem a játékot, csak itt olvastam a tesztet róla, meg egy-két rövid videót néztem, de itt ugye éppen az a lényeg, hogy a játékos halálakor megváltozik az egész pálya és minden felszerelését elveszíti. Ha eleve erre a koncepcióra épül a játék, akkor ezt pont megölik azzal, ha hagyják menteni bárhol a játékost. Nyilván így is 120x meghal majd mindenki játék közben, de fogja és visszatölti az előző állást, ahol minden fegyvere megvan és már tudja, hogy hol kell figyelnie, mert ott halt meg. Sokkal könnyebb lesz átjutni a pályákon.
Én azt mondom, hogy nem csináltak titkot a fejlesztők ebből a dologból, tudvalevő volt, hogy így fog működni a játék, aki így megvette és béna hozzá, az később ne picsogjon!

válasz erre

muki

3 éve, 2 hónapja és 5 napja

totyak írta:
Szerintem, ha alapból nem terveztek bele mentést, tartaniuk kellene magukat ehhez és nem meghajlani a nép sírása előtt.
Na igen, ebben van valami... Viszont ott van mellette, hogy az elgondolás eleve butaság volt. Biztos valami nagy újdonságot akartak, csak hülyeség lett belőle.

válasz erre
12a(z) 2 -ből
Returnal
25.590 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaXTomiX0029 profilja