A jelenleg csak Anthem 2.0 néven ismeretes patch kapcsán a loot és jutalmazás rendszert részletezték ezúttal, ami ugyebár az egyik sarokpontja a játéknak. Nagy vonalakban azt vázolják fel a blogposztban, hogy a frissítés után az Anthem jóval inkább tisztelni fogja a játékos idejét, nem lesz annyira véletlenszerű a loot esése, illetve a fegyvereken és felszereléseken lévő statisztikákat újra lehet majd pörgetni.
Ezenfelül arra is nagy hangsúlyt fektetnek, hogy amikor felvesszük a dropot, akkor annak legyen egyfajta kielégítő érzése, illetve a ritka típusú ellenfelek legyőzése során úgy hullanak majd a különféle fegyverek, hogy öröm lesz rájuk nézni. Nem is kell majd visszamennünk Fort Tarsisba, hogy aktiváljuk az új játékszereinket, hiszen kapásból bepattinthatjuk azokat a karakterünkre - ahogyan annak már az elején is kellett volna lennie...
An update on Anthem?s Loot and Equipment goals from Christian Dailey.https://t.co/PjTPsLVmEy
— BioWare (@bioware) July 31, 2020