A Valve hozzáférhetővé teszi Maces játékai grafikai kódját partnerei számára

2010. július 31.
1.8931
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Dru profilja, adatai
Dru
A Valve csapatát divattá vált szapulni az utóbbi időben még annak ellenére is, hogy folyamatosan teszik meg az olyan lépéseket, amelyek szinte példa nélküliek a játékiparban, és a többi fejlesztőnek, kiadónak még álmában sem nagyon jut eszébe hasonló döntéseket hozni.

Említhetjük a Team Fortress 2-t és a több mint 100 ingyenes frissítését vagy a legutóbbi akciójukat, az ingyenesen játszható Alien Swarmot, amelynek tesztjét Lac kollégám tollából olvashatjátok a Játékőrület rovatunkban. Mindezzel szemben persze délcegen áll a korainak tartott Left 4 Dead 2, az Episode Three hiánya, a Steam uralkodó szerepe, amelyek úgy tűnik, sokkal nagyobb tüskék a játékosok szemében, minthogy néhány jótett hatására köd boruljon reájuk.

A csapat azonban nem unja meg az úttörő ötleteket, és ismét olyannal próbálkoznak, amely bizonyára számukra gazdaságilag előnyös, ám mi, játékosok így is csak profitálhatunk belőle. A címzettek ezúttal a Valve partnerei, konkrétan azok, akik beépítik alkotásukba a Steamworksöt. Jason Holtman, a Valve egyik fejese egy interjú során jelentette ki, hogy a fent említett kategóriába sorolható partnereik számára hozzáférhetővé teszik a Macre készített játékaik grafikai kódját. A stúdió reméli, hogy ez meghozza a fejlesztők kedvét az Apple rendszerére való fejlesztéshez is, ugyanis Holtman állítása szerint a videojátékok Macre történő portolása esetén a grafikai rész elkészítése ütközik a legtöbb nehézségbe.

(A kép a Portlból, a Valve első, Macre is elkészült produktumából van kiragadva.)
1 hozzászólás

AngryKnight

12 éve, 8 hónapja és 22 napja

szép dolog tőlük röhögő smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások