Az Insomniac fejlesztői szerint egyáltalán nem voltak túlhajtva a Ratchet and Clank: Rift Apart fejlesztése során

2021. június 09.
45.3941
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Manapság minden tripla-A cím esetében felmerül a gyanú, hogy esetleg a fejlesztők túlhajtották, túlóráztatták a csapatot, ami mostanra szerencsére nem elfogadott jelenség a játékiparon belül, viszont mindig vannak meglepő kivételek.

Az Insomniac Games túlzás nélkül egy frenetikus névjegyet tett le az asztalra a Ratchet and Clank: Rift Aparttal (tesztünk ITT), és elnézve a PS5-exkluzív kaland minőségét, egészen elképesztő, hogy a fejlesztők mindezt túlhajtás nélkül vitték véghez. Több fejlesztő is jelezte a Twitteren, hogy nem voltak túlóráztatva, ráadásul kiemelték, hogy a szabadság elősegíti a kreativitást is.

Az egyik fejlesztő, Grant Parker elmondta, hogy sima 40 órás munkaheteket tudhat maga mögött, míg egy másik alkalmazott elmondása szerint néha bent maradt dolgozni, de azt is azért, hogy befejezzen valamit a játékkal kapcsolatban. Kényszerítve sosem volt.


5 hozzászólás

Gólem

4 éve, 2 hónapja és 9 napja

Mertek volna mást mondani röhögő smileyröhögő smiley

válasz erre

Xelosz

4 éve, 2 hónapja és 9 napja

Követendő példa mosolygó smiley

válasz erre

muki

4 éve, 2 hónapja és 9 napja

Finnyás népség ez a fejlesztő népség, hogy már ez is hír. röhögő smiley

válasz erre

VaPe

4 éve, 2 hónapja és 9 napja

Jó nekik. röhögő smiley

válasz erre

Patrik94

4 éve, 2 hónapja és 9 napja

Az a szomorú hogy már ez is hír. Állandóan panaszkodnak a fejleszztők, nem tudom mi lenne velük egy gyárban.

válasz erre
Ratchet & Clank: Rift Apart
25.590 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások