A
The Witcher 2: Assassins of Kings vitán felül az utóbbi évek egyik legjobb és legegyedibb szerepjátéka volt, így sokan értetlenül állnak azon döntés előtt, miszerint az Xbox 360 verzió mellé nem készült el a PlayStation 3-as átirat.
A rejtélyre a CD Projekt Red egyik alapítója, Marcin Iwinski adott magyarázatot nemrégiben, aki szerint az időhiány volt a legnagyobb akadálya annak, hogy a játék megjelenhessen a Sony platformjára.
Határozottan szerettünk volna kijönni a PS3-as verzióval, de a játék olyan komplex, hogy az Xbox 360-as változat elkészítése is egy évet vett igénybe, az Xbox 360 ráadásul sokkal erősebb és könnyebben programozható, mint a PS3.
Nyilván sokan vitába szállnának Iwinski azon kijelentésével, miszerint a Microsoft konzolja jóval erősebb a PS3-nál, az azonban tagadhatatlan, hogy a rá való fejlesztés az architektúra sajátosságainak köszönhetően, jóval egyszerűbb. Habár a második rész nem jelent meg PS3-ra, nem kell aggódniuk a márka kedvelőinek, a The Witcher 3: Wild Hunt ugyanis
PC és Xbox One mellett PlayStation 4-re is megjelenik.
The Witcher 2: Assassins of Kings vitán felül az utóbbi évek egyik legjobb és legegyedibb szerepjátéka volt, így sokan értetlenül állnak azon döntés előtt, miszerint az Xbox 360 verzió mellé nem készült el a PlayStation 3-as átirat.'>