A Gearbox által fejlesztett videojáték-sorozatból készült Borderland című mozifilm világszerte mindössze 33 millió dolláros bevételt hozott, miközben a gyártási költségek nagyjából 115 millió dollárra tehetőek, plusz a marketing- és forgalmazási költségek 30 millió dollárt tettek ki.
A Take-Two szerdai negyedéves eredménybeszámolója során a vállalatot arra kérték, hogy részletezze a filmből származó bevételt, ez hozzájárult-e a játékeladásokhoz, és hogy tervezi-e, hogy több IP-jét licenceli adaptációkra. A vezérigazgató szerint gazdaságilag pozitív volt, de az eredményeik szempontjából nem volt lényeges.
Zelnick hozzátette, még ha a film kiábrándító is volt, valójában jót tett a katalóguseladásaiknak, de azért azt is elmondta: az egyik ok, amiért ennyire szelektívek a licenceléssel kapcsolatban az az, hogy nagyon szeretnék, ha minden, ami az ő márkáikkal jelenik meg, nagyon-nagyon sikeres lenne.