Érkezett néhány kiválóság az RPG fejlesztő zászlaja alatt, akik bevezették a tisztelt publikumot a fejlesztések és technikai eszközeik világába. Taku Murata, a Square-Enix Research & Development divízió general menedzsere megtartotta a bemutatót és sokunk örömére újdonságokkal is szolgált a jövőt illetően.
Taku Murata, a "The Technology of Final Fantasy" című kis összeröffenést terelgette mély szakértelemmel, majd elegánsan átkeresztelte az eddig White Engine néven ismert technológiát Crystal Tools-ra és elmondta, hogy a fejlesztői platformot PlayStation 3-ra, Xbox 360 és PC-re élesítették be. Csupán ezen a három platformon szeretnének produkálni a továbbiakban? Nem teljesen erről van szó, sőt bejelentett egy eddig fű alatt futó project-et.
Nevezetesen a technológiát átimplementálják a Nintendo Wii-re is, ami gyakorlatban annyit jelent, hogy a gép tudásához igazítva leskálázzák és máris használatra kész a kis foradalmi Nintendo konzollal való együttműködésre. Ez egyben azt is jelenti, hogy aktívan kívánják a jövőben is támogatni a revolúciót, de azt, hogy konkrétan mely címek fognak támaszkodni a megoldásra, még nem igazán tudni. A Crystal Tools első ízben PlayStation 3-on villantani a Final Fantasy XIII és Versus XIII-mal.